Pages

27 Ocak 2008 Pazar

İplerin Kopuşu



uzun zamandır aklımdaydı bu post. bir türlü fırsat bulup da basamamıştım. sizlerle paylaşmak istediğim 1 albüm var.

bunlardan birincisi Mehmet Güreli-İplerin Kopuşu. Mehmet Güreli ile tanışmam Kent Ozanları albümünde daha önceden Zuhal Olcay'ın yorumlamış olduğu, Hayyam'ın dizelerinden "Kimse Bilmez" ile olmuştu.

Mehmet Güreli ticari amaç gütmeyen, çok güzel müzik yapan birisi. İplerin Kopuşu da 2007 yılında çıkarmış olduğu son albümü.. daha önceki albümlerine de depar sayesinde bakma fırsatım oldu. hepsi birbirinden enfes.

bu albümü dinlemeye başlarken daha önce de koyduğum "Umrumda" ile başlıyorum ben. içimden geçenler ahengleşiyor gibi geliyor.. yanılgılarımla yüzleştiriyor beni gibi geliyor. ve albün isim parçası olan "iplerin kopuşu" ise başka bir lezzet. özellikle akordeon ve mehmet güreli'nin sesi çok güzel bir bileşim oluşturuyor.albümdeki şarkılar ise şöyle:

01 - Yalan
02 - Giderim Dersem
03 - Deli Gözler
04 - Umrumda
05 - Dogu Rüzgari
06 - Herseye Ragmen
07 - Günesli Bahçe
08 - Iplerin Kopusu
09 - Nereye Kadar
10 - Ekvator
11 - Savrulan Küller
12 - Nadine
13 - Yolculuk

ve karşınızda kimse bilmez, umrumda ve iplerin kopuşu..


music player
I made this music player at MyFlashFetish.com. More colors.

1 yorum:

Soktumbey dedi ki...

bunu albümü seven bunu da sevdi:

bkz. kent ozanları

:)