Pages

8 Şubat 2008 Cuma

mimlenmişim :)

bir beş günlüğüne kaçtık buralardan annemle... köyümüze gittik, babamızın doğup büyüdüğü yere.. fotoğraf makinesinin azizliğine uğramamış olsaydım; birkaç kare koyardım buraya ama acemilik :(

sevgili Merush beni mimlemiş :) özellikle kafamın şu sıra epey karışık olduğu bir konuda:

olmasını istediğim makul ve mantıksız şeyler ile bir daha dünyaya gelsem ne istedirdim? dedim gibi şu sıra bu konu hakkında kafam çok karışık.. çünkü hayatımı nasıl idame ettirebileceğim ve nasıl bir gidişatta yol alacağına dair karar vermeye çalışıyorken...

"keşke" lafı pek hazzettiğim bir kelime değil... ama duygularıma yenilip çook "keşke" demek zorunda kaldığımı itiraf etmek isterim.. ama bu koşullarda yeniden dünyaya gelsem...

  • kesinlikle turist rehperi olurdum.
  • akordeon çalmayı çok istemiştim bir sıra.. unutmuş gibi görünsem de hala istiyorum. para biriktirip alırdım..
  • chris isaak'ı capcanlı dinlemek isterdim.. (ne alakaysa, geçen gece rüyamda öldüğünü gördüm ve çok üzüldüm)
  • erhan'la hayata dair konuşmak isterdim... ve yanında susmak isterdim...
  • beni kucaklamayan o şehire alışmak yerine güzelleştirmeye çalışmak isterdim...
  • a bir de, bazı şeylerde uzatmaları oynamak yerine, sonuca razı olup haytıma devam etmiş olmayı isterdim..
benim aklıma gelenler şimdilik bu kadar.. baya zor bir mimleme oldu benim için :))

ben de bu konuda sevgili Tulip'i, özgür'ü, TD'yi ve B5'i mimliyorum :)

Hiç yorum yok: