Pages

6 Nisan 2008 Pazar

benin üç noktalı hali



kendime sıkışmıştım bugün... bugün mü, daha fazla zamandır aslında... büyümek zor bir süreç, sancılı bir süreç. bir yanım sorumluluk almaktan kaçarken, bir yanım da umursamazlığımdan sıkıldı... soluk yağmur çiselerken limanda alındı. deniz kokusu ve dalgalar. gri bir çerçevede... biraz daha genç olsaydım, ağlayabilirdim birden karşıma çıkan gökkuşağı ardında... uzakta yeldeğirmenlerinin arkasında....

büyümek zor bir süreç, sancılı bir süreç... hele hüzünleriniz vazgeçilmezinizse...

Yalnızca, yalnızlar için
güzel şeydir HÜZÜN.
Acıların teneffüs arası
bir nefes, hayat koşusunda.
Güzel şeydir hüzün.
Sevdiklerini neden sevdiğini,
Sevmediklerini neden anlaman gerektiğini...
Hasretinde, ölümünde, gidişinde, dönüşünde
ne denli insancıl olduğunu öğretir.
Bir çocuk gözüyle kendime sarılıyorum bazen.
Aynada yüzümü seyrederken
cizgilerinde dolaşıyor parmaklarım.
Saygı duyuyorum onlara.
Tam dudağımın kıyısında her giden bir iz bırakmış.
Şair olsaydım "kurumuş gözyaşı yatağı" derdim

ERHAN GÜLERYÜZ

Hiç yorum yok: