Pages

12 Mayıs 2008 Pazartesi

Google'dan Coffeé'ye düşenler :)



istatistiklere bakarken, google'dan benim bloğa yönlenenlere bakmak çok keyifli ve eğlenceli oluyor bazen..

erhan güleryüz ün çalıştığı yer: Beyoğlu'nda Suriye Pasajı'ında 3. katta çalışıyor diye biliyorum ben ama....

duygularımdaki yalnızlık: ben de bilmiyorum..

bandırmalı darbukacı: valla ben küçükken meşhur bir Hüsniye Teyze vardı, çınarlı mahallesinde otururdu, sünnet, düğün gibi etkinliklerin ön eğlencesi olan "kahve içmeleri"nin vazgeçilmez elemanıydı :)

muzeyyen senar alısım sarkısı: bu alişim şarkısı olacak yanılmıyorsam, bunu arıyan arkadaş kesinlikle "yaprak dökümü"nü izliyor. biz de izliyoruz. Hayriye Hanım nasıl kırmıştı ama plağı..

sıcaklatan yatak: benim bloğumda bulunmaz kardeş :)

erhan guleryuz'un: erhan güleryüz'ün nesi, ne ne diyorsun?

pinokyo masalını okumak istiyorum: e alın kitapçıdan okuyun :)

sen yüzüne sürgün olduğum kadın gel artık: o sen yüzüne sürgün olduğum kadın, kardeşin olan gözlerini unutmadım diye gidiyordu ama...

aşık olduğunda aşık olduğu kişiye söylememek iyimidir? bilmem ki acaba iyi midir?

mutlu olmak için ne yapmalıyız: bu sorunun cevabı için bkz >>

Hiç yorum yok: