Pages

6 Mayıs 2008 Salı


Kalemleri çıkartıp -hangi renk olacaklarına karar vererek- düzenliymiş gibi koydum. İçimin sıkışıklığını alır belki diye. Kalemlerin rengi ve düzeni içerideki sıkışıklığı dindirebilir mi, dindiremez mi diye düşünmeden. Düşünseydim yapmazdım; hiçbir işe yaramadı :)

Saat bilmem kaç? Bakmaya üşendim şimdi. Barış Manço saat takmazmış, zamanın sınırına takılmamak için. En güzeli galiba. Sınırlı olan birçok şeye takılmadan, bunları sallamadan yaşamak.


İnsanların yapıları enteresan. Benciller. Ben de insanım, ben de bencilim. (bu da Temel ile Dursun'un fıkrası gibi oldu, hani "sizde akvaryum var mı diye biten) Ne diyordum? Ha, insanlar benciller. Alabildikleri kadar alıp, verme kısmında düşünüyorlar. Ya da hiç düşünmeyip vermiyorlar. Hiçbir sebebe bağlı olmaksızın davranmıyor kimse kimseye. Sadece kendi kendine kırılmış oluyorsun, ya da sevinmiş. pek bir şey değişmiyor aslında. Yaşıyorsun bir şekilde.

Olması gereken de bu değil mi zaten?

Nerede kalmıştık? Sürekli envan...............

resim http://fc02.deviantart.com/fs12/i/2006/290/2/8/Broken_Heart_by_starry_eyedkid.jpg adresinden alınmıştır.

Hiç yorum yok: