Pages

26 Mayıs 2008 Pazartesi

sevgili günlük...


her bir şey üzerime geliyormuş gibi. hani bir deyim vardır ya türkçede "nereye elimi atsam kuruyor diye" onun gibi. ya da bugün karanfilli çay içmedim ondan da olabilir :)

ders çalışıyorum. hukuk düzelir gibi oluyor; hayatımın anlamı iktisat bana bozuluyor ve kafamdan gidiyor. oysa iktisat benim için çok özel ve vazgeçilmez olmuştur her zaman, ancak hukuk ile olan ilişkimizi -ki sadece tek taraflı bir hukuki işlem olmaya adaydır bizim ilişkimiz- onu biraz kızdırmış kanımca. kendini önemsiz hissetti galiba. ne bileyim. ama gerçekten öyle değil. tamam şu sıra iktisata ilişkin pek bir şey okumuyorum; ama bu onu sevmediğimden değil, iktisat benim ellerinden tutabildiğim, yanağını okşayabildiğim sevgilim, dostum sırdaşım, biricik sevdam, içimde onun sevgisi çok farklı, ama o kızmış; götürmüş bilgilerin bazılarını. yarın gönlünü almaya Fischer'n makrosunu göndereceğim, işe yarar belki.


bunun haricinde ise yağmur yağıyor buralara sağnak sağnak. tam dışarı çıkacakken bastırmasa daha çok seveceğiz ama :)
ancak çok güzel ferah bir serinlik oluyor geceleri, yazın gazabından uzak daha buranın geceleri. yıldızlar ise her zaman gibi. görünmüyor. yarın Therion'un yeni albümünü alacağım. biraz yeni şeyler dinlemeye ihtiyacım var. şimdi de össlem ile "iklimler"i izleyeceğiz... yani yazımı sonlandırıyorum burada.. hoşçakalın efenim :)

Hiç yorum yok: