Pages

13 Haziran 2008 Cuma

günleri şaşırıyorum... boş uğraşlardan olabilir galiba bu. kpss gibi abuk bir sınav gibi. aslında böyle abuk diye çemkirip kendisine, ertesi gün ne çalışsamlı sorularla uykunuzu kaçırabiliyor bu sınav. ama abukluğu o yüzden değil. hayatınızı unutturuyor. daha doğrusu unutmak zorunda bırakyor. sürekli bir sıkışıklık bırakıyor insanın kafasında. şu vardı, bu vardı bilmem ne vardı..............

kütüphaneye gidiyorum... çalışıyormuşum gibi geliyor ama bir ilerleme yok, kesin bitten bir şey olmadığı gibi. günlüğüme sakladığım bomba kütüphane muhabbetleri dışında pek bir numarası yok yani...

bir de onu bekliyorum o gelmiyor. kapı açılıyor eteker teker hepsine bakıyorum. ve o yine gelmiyor... zaten ben de gideceğim. gelmemesi daha iyidir belki de kimbilir... müzik bile dinlemiyorum. durdum sanki....

bitse, bitse, bitse........................................................................................................................................

Hiç yorum yok: