Pages

16 Haziran 2008 Pazartesi

"Samatya'da Bir Sabah" sonucu



bir başlangıcın sonundayım aslında. artistik cümle kurmaya çalışmıyorum. şimdi imeem'e yüklediğim, birazdan da bloğa koyacağım müziğin ağır keman solosu ve müzikle ilgili bir şey.. bu cümle geçti ilk içimden. aşktan kaçmaya çalışıyorum. yarın onu görecek olmamın o kadar da önemli birşey olmadığını, işte istemediğimde düşünemediğimi kendime ve herkese göstermeye çalışıyorum. imalarda lafı değiştirerek ya da susarak. onu hiç düş-ün-müyor-muş gibi yaparak.. gülüşünü özlememiş gibi yaparak....

aslında şu iki dizelik şiirin kısmı çok uyuyor, aslında bu şiiri anlam bütünlüğünde düşündüğümüzde de oluyor ama, ikinci dize de vapurla başlaması bozuyor işi... o zaman uyan kısmı yazalım biz de..

"henüz başlamıştım sana"



hiiişşştttt.. hooop.. dur dur çalışmamız lazım. hayallerimin şehlalığının beni yamultmasına izin vermemeliyim. hemen duruma el koyuyorum.

Hiç yorum yok: