Pages

10 Ağustos 2008 Pazar

oofff

bloğa hangi şablonu kullansam sıkıntısıdır gitmrk bilmiyor. işbu sıkıntıdan her yüklediğim template'in süresi maksimum 15 gün oluyor. nedense sıkılıyorum. sayfaya uğrayanların göreceği üzere yine değiştirdim sayfamı. bakalım bu kaç gün gidecek?

herşeyde olduğu gibi sadece ne istemediğimi bilebiliyorum, ne istediğim konusunda da pek bir fikrim yok. demek ki varım.

tabi bu blogla haşır neşir olma zamanlarımın nedense ders çalışmam gereken zamanlarda sıklaşması da yine ne istediğime değil, ne istemediğime götürüyor beni: DERS ÇALIŞMAK İSTEMİYOOOORRRRUUUMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bende istemiyordum. çalışmadım. değişen bişey olmadı. Hem yazık değil mi güneşe sen çalışırken o bekliyor bekliyor. Batıyor. Çıkıyor... batıyor...çıkıyor

coffeé dedi ki...

kesinlikle, katılıyorum :))))

bu arada hoşgeldin :)