Pages

22 Eylül 2008 Pazartesi

tabancamun sapuni gülle donatacağum

kendime özel şarkı listeleri oluşturmayı çok severim. ekşi sözlük'tekilere benzer. hatta ruhsal açıdan kötü olduğum sıralarda bu şarkıları dinleyip dinleyip kendime acı çektirmeyi sevme mazoşistliğine de sahibim. böyle zamanlarda özlem benim müzik dinlememi hiç istemez. hatta hep " ela ben şimdi senin ne yapacağını çok iyi biliyorum. geçeceksin bilgisayarın karşısına, o şarkıları dinleyip dinleyip ağlayacaksın" der ve benim kafamı dağıtmaya çalışır beni bu eylemden uzak tutabilmek için.


dün akşam laptoşta müziklerimi karıştırırken her türlü damar şarkıların bulunduğu bir klasörüm dikkatimi çekti. yalnız bu damar şarkıları serpiştirirken mazoşistliğimin seviyesi o günlerde düşükmüş demek ki ki; araya hareketli, neşeli şarkılar da yerleştirmişim. bu şarkı da onlardan biri işte.

Fuat Saka'nın yorumladığı çok bilindik bir karadeniz türküsü.

bu türküyü özlem'de çok sever ona da göndermiş olalım buradan.

ve işte mahkeme imeem'i kapattığın için bloglarımıza şarkı koyamayacağımızı düşünüyorsan yanılıyorsun... işte bizzat koyabiliyoruz.

Hiç yorum yok: