Pages

3 Ekim 2008 Cuma

köyde bir bayram havası



bayram bitti. uzun zamandır böyle bir bayram yaşamamıştım ben. eve kapalı gelen birkaç kişinin saçma sapan geyikleriyle geçiyordu bayramlarım. bu sefer öyle olmadı. annemin yoğun talebi üzerine babamın köyüne gittik. hiç istememiştim ilkbaş ama, şimdi iyi ki diyorum. köye evi yeni yaptığımız sıralarda bahçemize ektiğimiz çiçeklerle pek ilgiliydik, sonra çok sık gidip gelemez olduk. ama bahçe hala kurtarılabilir halde.. gittiğimde çiğdemler açmamıştı daha. aynı laleye benziyor halleri açılmamışken, bir de sarı lalelere :)



devrisi gün baktık ki sarı sarı açılmış çiçekleri çiğdemlerin. köyde bir bayram havası. sokak dolu ki bizim köy 30 hanedir ama yollar kalabalık, şen şakraklık gırla gidiyor onun yanında da özlem. beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar geyiklerine girecek değilim; ama çok özlemişim. arasıra U dönüşleri yapmalı insan...


2 yorum:

B5 dedi ki...

Hangi bolgede bu koy? Hos bir degisiklik olmus bence de. Bayram havasi herkesin birbirini tanidigi ortamlarda daha iyi hissedilir sanirim.

coffeé dedi ki...

marmara bölgesinde teoride :):) ama esasen kaz dağları'nın arkasında..