Pages

7 Kasım 2008 Cuma

"ne olurdu sanki"


ilk kez "karşılıklı" olarak aşık olduğumda 16 yaşımdaydım. o sıralar radyolarda "bir sevmek bin defa ölmek demekmiş" çalardı. aşık kişi ben de bu duruma daha bir vıcık acı katmak amacıyla 3 Hürel'in "efsane yeniden" albümünü almıştım.

baya bir sıra döndü bu albüm müzik setinde, valkmende, gün geldi o aşk bitti, araya ayrılık girdi yine döndü. derken bir sıra döndürmedik. ama bilgisayarda durur hep. geçenlerde Ankara'ya giderken. az sonra alta koyacağım şarkı çalıyordu şu an çalışmayan diskmenimde. dinlerken eski evin küçük odasındaki geometrili(!) günlere götürdü beni. az önce yine

dinleyince de "ee dedim bloğa koyulmalı, dinlemeyen varsa dinleme tadını yakalamalı"

umarım doğru düşünmüşümdür :)


5 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Karşılıklı aşk yaşamak için çok erken, ne kadar da şanslıymışsın coffeé!
Bu arada son nasihat adlı postuna yorum atamıyorum hiçbir şekilde :(

kişisel depresyon anları dedi ki...

bu kasedi kaç kere aldığımı hatırlamıyorum her seferinde dinlemekten bozulurdu...

coffeé dedi ki...

Xprncfrn

galiba :) son nasihat için ben yorumu kapattım o yüzden..

X kişisel depresyon anları,

çok güzel ve ayrı bir kaset bu hakikaten

Beter Böcek dedi ki...

Üç Hürel başkadır, dinledikçe dinleyesi gelir insanın.

coffeé dedi ki...

öyle gerçekten sevgili tuana