Pages

30 Mart 2009 Pazartesi

"evlilik ile ilgili düşünceler"


biciğim az önce çok güzel bir mail atmış, evlilik üzerine düşünceler pek renkli:

> Hiç evlenmedim çünkü gerek yoktu.
> Evimde bir kocanın yerini doldurabilen üç hayvan
> besliyorum:
> Her sabah hırlayan bir köpek,
> Bütün gün küfür eden bir papağan,
> Geceleri geç gelen bir kedi...
> Marie Corelli
>
> Şahsen, yirmi dördüne kadar "doğru" adama
> rastlamadıysa, bir genç kızın
> şanslı olduğunu düşünüyorum...
> Deborah Kerr (Women's Wit and Wisdom )
>
> Evlenmek isterim, çünkü bir erkeğin her gece benimle
> birlikte uyumaya
> kanunen mecbur olması fikri hoşuma gidiyor.

Carrie Snow
>
> Hayır Anneciğim, Bay Doğru ile henüz tanışmadım...
> Fakat, Bay Cimri, Bay Kaba ve Bay Evli ile tanıştım...
>
> Soru: Erkekler eşit bir ilişkiyi nasıl tanımlar?
> Cevap: Siz pişirirsiniz/erkek yer;
> Siz temizlersiniz/erkek kirletir;
> Siz ütülersiniz/erkek buruşturur.
>
> Bütün erkekler sıkıcı, kaba, cimri, sapık ve
> çeşitli türlerde manyaktır;
> demek istemiyorum. Ama ihtimaller öyle gösteriyor
> ki,insaniyet ölçülerine
> uyan birini bulana kadar yukarıdakilerin
> çeşitlemeleriyle çıkmak zorunda
> kalacaksınız....
> Audrey Norris
>
> Bir erkeği tanımlarken birçok kelime kullanabilirsiniz.
> Onun için nazik,
> sevgi dolu, düşünceli diyebilirsiniz. Bu yalan olur ama
> yine de
> söyleyebilirsiniz.
> Anonim
>
> Bütün bir gün boyunca parlak espriler patlatan bir erkek
> kadar hiçbir şey
> beni korkutamaz...
> Mme de Sévigné
>
> Bir erkekle her konuda konuşabilirsiniz. O
> anlamayacaktır, ama yine de
> konuşabilirsiniz.
> Anonim
>
> Erkeklerin en sık yaşadığı hayal kırıklığı, bir
> kadının da bir beyne sahip
> olduğunu fark etmeleridir...
> Margaret Mitchell (Rüzgar Gibi Geçti)
>
> Neden kadınlar ısrarla "gizemli" olarak
> tanımlanır?
> Herhalde organik ve psikolojik yapılarını gizledikleri
> için değil,
> erkeklerin bu yapıları keşfetmek için hiçbir zaman
> çaba göstermedikleri için
> olsa gerek.
> Ruth Herschberger ( Adam's Rib )
>
> KADINLARIN HEPSİ APTAL DEĞİLDİR, BAZILARI BEKARDIR
>
> Kadınların da hataları vardır. Ama, erkeklerin sadece
> iki tane hatası
> vardır:
> Bütün söyledikleri VE bütün yaptıkları.
> Anonim
>
> Çoğu erkek terbiyeli olmayı öğrendiğinde artık
> başka bir biçimde
> davranamayacak kadar yaşlanmış oluyor.
> Anonim
>
> Bir erkek için, kadınların onun evlenme teklifini
> reddetmesi daima
> anlaşılmaz olmuştur.
> Jane Austen
>
> Gerçeği bildikleri için erkekler kadınların dedikodu
> yapmasından hiçbir
> zaman hoslanmamışlardır;
> yani ölçülüp biçilip mukayese edildikleri durumdan.
> Erica Jong
>
> Kadınlar yüzyıllarca, erkek figürünü normal boyutunun
> iki katı gösterecek,
> büyülü ve güzel bir yansıtma gücüne sahip aynalar
> gibi hizmet ettiler.
>
> Virginia Woolf ( Kendine Ait Bir Oda )
>
> Ne zaman akşam yemeğine geç kalsa, onun ya beni
> aldattığını ya da sokakta
> ölü olarak yattığını düşünür, hep ikincisi için
> dua ederim.
> JudithViorst (Women's Wit and Wisdom )
>
> Bütün kadınlar uyanık oldukları zamanın çoğunu bir
> erkeği nasıl mutlu
> edeceğini düşünerek geçirmez. Çünkü, bazıları
> evlidir...
> Emma Lee
>
> O, bir kadının kurtulmak için evlenmek zorunda
> kaldığı türden bir erkekti...
> Mae West
>
> Soru : Erkekleri evlenmek istemedikleri kadınların
> peşinden koşmaya iten
> neden nedir?
> Cevap : Köpeklerin, kullanmaya niyetleri olmadıkları
> arabaları kovalamaya
> iten dürtünün aynısı.
> Soru : Büyük Katerina neden sevgililerini birlikte
> olduktan sonra öldürürdü?
> Cevap : Çünkü ertesi gün sevgilisinin ona telefon
> etmemesinin yarattığı
> boşluğa dayanamazdı....
> Gael Greene
>
> Bir erkeğin evliliği düşündüğünde, korktuğu şey,
> bir kadınla başlamak değil,
> bütün
> diğerlerinden ayrılmaktır.
> Helen Rowland
>
> Kendinize, "Onda ne bulmuştum?" diye
> sorduğunuzda onda bulduğunuz şeyin
> sadece sizin hayal gücünüzün bir ürünü olduğunu
> fark edeceksiniz.
> Allie Walmsley


görsel:http://ladyvampiress.deviantart.com/art/Stereotypes-Marriage-27139596

9 yorum:

Mine dedi ki...

Süpermiş! Çook beğendim:))

kaldırımçocukları dedi ki...

bende evimde bir kocanın yerini dolduran dört hayvanla yaşıyorum. dördüncüsüde balıklar olmalıydı. ellerini hiç bir şeye sürmeden evin baş köşesinde kurulmak =) sadece dıştan bakınca cekici gelen :P

Adsız dedi ki...

Margaret Mitchell'e çok güldüm :) Doğru mu ne :)

coffeé dedi ki...

>mine,
saptamalar eğlenceli hakikaten :)

>Journey to orient
ona ben de çok gülmüştüm bir de "KADINLARIN HEPSİ APTAL DEĞİLDİR, BAZILARI BEKARDIR" favorim oldu, selamlar :)

coffeé dedi ki...

>kaldırımçocukları,
gayet çekici bir neden ki bence çççooooook daha da çoğaltılabilir :):)

Adsız dedi ki...

BANA GÖRE BENCİL BİR KADIN FOBİSİ.

coffeé dedi ki...

>adsız,
bana göre bencil bir kadın fobisi değil. daha ziyade tecrübelerden, etraftaki izlenimlerden edinilmiş gerçek izlenimler

Adsız dedi ki...

TAHMİN EDEYİM.YAŞINIZIN KAÇ OLDUĞUNU BİLMİYORUM AMA,SİZ KESİN RAHİBE OLMALISINIZ.

coffeé dedi ki...

>adsız,

siz nerede güzelleştiniz böyle????

neden utanıyorsunuz bu kadar, isminizi yazamayacak kadar korkaksınız kalkıp kafanızda kurduğunuz şeylerle bir şeyler zırvalayıp gidiyorsunuz.

yazarların evlilik düşüncelerini yayınlamamdan ve bunun bana doğru gelmesinden ötürü beni rahibe ilan etmenize karşılık, ben de sizi "7 kocalı hümüz" ya da " bereket tanrıçası" olarak ilan etmem çok anlamsız bir zırva olurdu değil mi?? çünkü sizi hiç tanımıyorum.


dolayısıyla bu anlamsız zırvalama silsilesine girmenin hiçbir anlamı yok, sayfamı abuk sabuklaştırmak yerine mail atabilirsiniz, böylece diğer okurlar sizi görmüş olmaz, zırvalarınızı okuma zahmetine de katlanmazlar.