Pages

2 Mart 2009 Pazartesi

hani benim recebim recebim???



recep tayyip erdoğan Kayseri'de şöyle demiş efenim:

"Dünya finansal bir kriz yaşıyor. Hamdolsun ülkemiz bu finansal krizi onlar gibi yaşamıyor, Türkiye kaynaklı değil, bu kriz, Amerika’dan geldi, Avrupa’yı vurdu. Hamdolsun Türkiye’de kapatılan bir tane banka var mı? MHP’nin iktidarda olduğu dönemde 16 banka fona devredildi, maliyeti bize ne, biliyor musunuz? 40 milyar dolar. Bahçeli bunları hiç gündeme getiriyor mu? Ondan öncekiler de beş bankayı aynen bu şekilde fonladılar. Zaten bu ülkede ya fonlayanlar vardı, ya hortumlayanlar. Ne çektiysek bunlardan çektik ama bütün bunlara rağmen bir tane bankamız hamdolsun fona devredilmedi. Şimdi bunlar bundan da rahatsız oluyor."


(kaynak:http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalHaberDetay&ArticleID=924037&Date=02.03.2009&CategoryID=98)

bu demecin öncesinde de "Baykal'ın televizyona baktığını, halka bakmadığını" söylemiş. ben en çok kendisi nerelere bakıyor onu çok merak ediyorum. çünkü "Toplumun Kamu Yönetimine ve Kamu Hizmetlerine Bakışı" araştırması Tepavca dün açıklanmış. Murat Yetkin rapordan bahsederken en önemli sorun olarak;

1- İşsizliği en önemli sorun görenlerin 2004’de yüzde 37 olan oranı, 2008’de yüzde 39’a çıkmış.
2- Ekonomik istikrarsızlık/kriz yanıtı 2004’de yüzde 10 ile dördüncü sırada yer alırken, 2008’de yüzde 20 ile ikinci sıraya yerleşmiş.
3- Enflasyon/hayat pahalılığı, 2004’de yüzde 21 ile ikinci sıradayken, 2008’de yüzde 20 oranıyla, ekonomik kriz ile birlikte üçüncü sırada.
Bu üç sorunun en yakın takipçisi açık arayla (yüzde 9’dan yüzde 5’e düşen) eğitim sorunları ve (yanıtlarda yüzde 10’dan yüzde 3’e düşen) rüşvet ve yolsuzluk.


maddelerinin sıralandığını belirtiyor. başbakansa hâlâ krizden etkilenmediğimizi, herşeyin güllük gülistanlık olduğunu vurguluyor. bu güllük gülistanlık kime göre, neye göre; orası hâlâ meçhul.

Murat Yetkin'in bu araştırma hakkındaki yazısı için:>>>

6 yorum:

Seyyah dedi ki...

kime teğet geçti bilmiyorum ama bize geçmediği kesin.. sabahtan beri kemer sıkma raporu yazıyorum, daha doğrusu yazmaya çalışıyorum. hala kesintiye gidilecek kısılacak birşey bulamadım. bunaldım sıkıldım, laf ebeliğide yapamıyorum ki... teğet geçmiyor maalesef değip ve ardından delip geçiyor.döktüm içimi gidiyorum..kusuruma bakma Coffeé:)

Seyyah dedi ki...

bu arada burası çok şenlikli, renkli ve iç açıcı olmuş.. güle güle kullan:)

coffeé dedi ki...

>nily

çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindim; ful yaprağı sağolsun :):)

dediğin gibi, hâlâ uyutmaya çalışıyor. dediğin gibi delip geçiyor ama anlamak istemiyorlar işte, anlamıyormuşuz gibi yapmak işlerine geliyor...

coffeé dedi ki...

>nily

çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindim; ful yaprağı sağolsun :):)

dediğin gibi, hâlâ uyutmaya çalışıyor. dediğin gibi delip geçiyor ama anlamak istemiyorlar işte, anlamıyormuşuz gibi yapmak işlerine geliyor...

beenmaya dedi ki...

hadi onlar uyutmaya çalışıyor da uyumaya meraklı o kadar çok insan var ki ya buna ne demeli...

sayfanda çiçekli çok cici olmuş senin gibi :))

coffeé dedi ki...

beenmaya,

kendilerine gelmeleri şart hem de en kısa zamanda.

bu arada çok teşekkür ederim efenim o sizin ciciliğiniz :):)