Pages

31 Ekim 2009 Cumartesi

"lingo lingo şişeler rakı mı içtin sen bensiz çamura mı düştün edepsiz yar yar yar yar yar yar aman"

ekim'in sona ermesini fırsat bilen kış abi, sulu sepken biçiminde ve sert rüzgat makamında eserek bandırma'ya geldi. camlara hayallerimizin parmak izlerini bırakma vaktı gelmiş demek ki...



sonbahar hüzünlü hüzünlü geçiyorken, ben erkan oğur dinleyip zırlıyorken, tulip'in uyarmasıyla kendime geldim:"özüne dön, rock dinle!" erkan oğur'un buğulu sesinden ters bir u dönüşü yaparak kendimi skunk anansie ve nick cave ve audioslave'in ellerine bıraktım. günler sert sert uyuşukluğa mahal vermeyecek şekilde geçiyorken,benimle hergün arşivinden eşsiz parçalar paylaşarak bahtiyar eden bestami bey,Devil's Anvil ve Devil's Anvil'in Misirlou'yla tanıştırdı.



bu şarkı, grubun 1967 yılında çıkardığı ve o yıllarda arap-israil savaşı nedeniyle yasaklanmış olan "hard rock from the middle east" albümünde yer alıyor.(bkz:http://evrensellmuzik.blogspot.com/2009/08/devils-anvil-hard-rock-from-middle-east.html)albüm ü dinlemek özellikle muhasebe yanında çok güzel gidiyor.

ayrıca "lingo lingo" şişeler de harika olmuş :)



mutlaka dinleyiniz ve dinletiniz efenim :)

2 yorum:

beenmaya dedi ki...

camlara hayallerimizin parmak izlerini bırakmak ha çok sevdim ben bunu yahu :)))

coffeé dedi ki...

@BEENMAYA,
BU KIŞ PARMAKLARIMIZ ÇOK GÜZEL HAYALLERİN İZLERİNİ BIRAKSIN O ZAMAN CAMA...