Pages

30 Ocak 2010 Cumartesi

Forrest Gump



bir cumartesi sabahı öldün. ve ben seni, ağacımızın altına gömdürdüm. ve babanın evini buldozerle yerle bir ettirdim. annem hep, "ölüm yaşamın parçasıdır." derdi. öyle olmamasını dilerdim. küçük forrest gayet iyi.yakında yine okula başlayacak ve ben onun hergün kahvaltısını, öğlen ve akşam yemeğini yapıyorum.her gün saçını taramasını, dişini fırçalamasını sağlıyorum. ona pinpon öğretiyorum. oldukça iyi. sık sık balık tutuyoruz. her gece bir kitap okuyoruz. o çok zeki jenny. onunla çok gurur duyardın. ben duyuyorum. sana bir mektup yazdı. benim okuyamayacağımı söyledi. okumamam gerekiyor, bu yüzden senin için burada bırakıyorum. annem mi haklıydı, yoksa teğmen dan mi, bilemiyorum. herkesin bir kaderi var mı bilemiyorum, yoksa rüzgara kapılmış gibi oraya buraya mı sürükleniyoruz? bence her ikisi de doğru. belki ikisi de aynı anda oluyor. fakat seni özlüyorum jenny. bir şeye ihtiyacın olursa, yakınlarda olacağım.


görsel:http://wallpaper-s.org/36_~_Forrest_Gump,_1994,_Tom_Hanks,_Robin_Wright_Penn.htm
Posted by Picasa

4 yorum:

beenmaya dedi ki...

"bir şeye ihtiyacın olursa yakınlarda olacağım" bu sözün üstüne bir şey denir mi ben diyemem...

coffeé dedi ki...

@beenmaya,
valla ben de diyemem... çok tatlı bi filmmiş, neden daha önce izlemediysem?

Bestami Bey dedi ki...

Sen bunu yeni mi izledin:=0
Eferim sana!

coffeé dedi ki...

@Bestami Bey,
maalesef :( kaç zamandır aklımdaydı ama......