Pages

15 Şubat 2010 Pazartesi

yalnızlık....

Yalnızlık,
Her kimliğe doğuştan yazılı tek uğraşıdır insanın bir yaşama sırasında.
Tek sermayesi, sahip olduğu tek şeydir, kıymetini bilmelidir, dedi.
Yalnızdır insan. Hep kalabalıklara karışma telaşı bundandır. Kalabalık yalnızlıklar, yalnız kalabalıklar oluşur şehir şehir, ülke ülke. Kalabalık arttıkça, artmaktadır yalnızlıkta. 
İnsan bir ölümü istemez, bir de ondan beter bir yalnızlığı ama ikiside muhakkak gelir başına bir yalnız yaşama sırasında.
Ölümün değil ama yalnızlığın bir tek çaresi var, dedi.
Tek çaresi, aşktır bir yalnız yaşama sırasında nefes almanın. 
Aşkta zaten iki yalnızın, ortak bir yalnızlıkta buluşmasıdır, dedi.
Aşık olun. Gösterin birbirinize yalnızlıklarınızı. Nasılsa ayrılık, insanın kendi tek kişilik yalnızlığını özlemesi. Sade ölüm değil, ayrılıkta yaşamın emri.
Evet söyledi
ya da ben duydum
duyduğuma göre elbet bir ses söyledi bu söylendikçe usulen söylenir olan sözleri.
Evet duydum söyledi.
Her duyduğumda ağladım,
pek çok ağlayışım sırasında duydum.
Kalbim tutanak tuttu duyduklarıma
Soruldu, dedi, cevap alındı. 
Yaşamak, dedi, tek marifetiniz -biraz özen gösteriniz.
Zulüm kimse zalimlik yapmayınca biter -mazlumlar dahil, dedi.
Ama yapmayın, o daha bir çocuk, dedi tanrı.. 
Ya gördüm neyleyim
İnsanlar vardı duvarın içinde.
Ya ben hep duvara konuştum 
ya da duvar değil konuştuğum, içinde insanlar var.
Nedense beni anlasın istedim içinde insan olan duvarlar.
Bilmiyorum,
belki de ben, gerçekten delirdim, 
onlar haklı belki de.
İçinde değil duvarların insanlar
Sadece arasındalar.. 


Bana Bir Şeyhler Oluyor 'dan......


izlemek için sizi buraya alalım...

2 yorum:

Bestami Bey dedi ki...

Hazır Mazhar'a dalmışken,ben de bu yazyla ilgili olanı yazayım bari.Favorlerimdendir.



senle beraber olsam da sevgilim,
ayrılsak da ölsek de bu yolda
hep yalnızlık yavrum yalnızlık ömür boyu
yalnızlık ömür boyu
senle beraber olsam da sevgilim
hiç görmesek birbirimizi,özlesek
ömür boyu bağlansak da,sevinsek de,üzülsek de
yalnızlık ömür boyu
birden sen gelsen aklıma,seni unutsam bazı bazı
meraklansam gizlice, delice kıskansam seni
hep yalnızlık var sonunda,yalnızlık ömür boyu
hep yalnızlık var sonunda,yalnızlık ömür boyu

coffeé dedi ki...

@Bestami Bey,
hoş geldiniz benim de favorimle sefalar getirdini efem :):)