Pages

22 Haziran 2010 Salı

pegem akademi radikal gazetesinde her perşembe "kpss genel yetenek-genel kültür" eki vermekte. onlardan birini çözüyordum, paragraf sorularında bilin bakalım kiminle karşılaştım? :)

"Ben genelde bildiğim, okumaktan keyif aldığım yazarların yeni kitaplarını kovalarım kitapçılarda. Yeni çıkan, herkesin aldığı, en çok satanlarla pek ilgilenmem. En çok satanlar içinde sevdiğim bir yazar varsa, ona da çok satıyor diye haksızlık etmem. Ayrıca, beğendiğim yazar çok satıyor diye, mutlu olurum. Yazarlarını izleyen tiryaki bir okuyucuyum. Üstelik yazar olduğum için, yazma uzmanı olmayanlarla pek ilgilenmem. Durumum özel yani. Ve fakat arada keşif mahiyetinde, hiç tanımadığım yazarların kitaplarını da kurcalar, anlatımı beni saranları alır, onlarla tanışır, belki okurları olur, belki olmam. Benim kitapçıdaki durumum oldukça özgün ve derin bir arayış. Hafta sonu tatile gidicem, okumalık ne alsam, biçiminde kitapçı dolaşanlardan değilim. "


bu paragraf civan-ı şahane'nin "eczasız eczaneler" yazısından. insan bir hoş oluyor paragraf sorularında en sevdiği yazarı görünce :)
pegem akademiye bu güzel yakalamasından ötürü sevgilerimi sunuyorum efenim :)
"eczasız eczanelerin" eşeğin fikri kitabında, 89. sayfada bulunur (hemen baktım :) ); siz bakamayacaksanız buraya bakın o vakit.

Hiç yorum yok: