Pages

18 Haziran 2010 Cuma

temenni.....

"sardunyalar aldırmazlar hiç güz'ün gelişine, yavaş yavaş çevrelerini kuşatacak
soğuklara, gelecek uzun yağmur günlerine, ya da bir o kadar uzun sürecek
kuraklıklara:su ve ışık-ısı-buldukları sürece, açıp dururlar yapraklarını da
çiçeklerini de- acaba onlar gibi mi yapmalı?... "

(oruç
aruoba-tümceler'den)



gün batımında bir gün, "ısı"nın en bunaltmayan, en güzel haline; hani senin en çok sevdiğin görüntülere bırakabilsek kelimelerimizi ...
anlatamadıklarımız çıkıverse hiç yaralanmadan biz gözlerimizle birbirimize gülüyorken...
bir çay bardağı, kocaman bir bira bardağına çarpıverse...

kolaj "kızarmış yeşil domatesler"filminden...

5 yorum:

beenmaya dedi ki...

keşke yapabilsek keşke...

p.s: özledim ama ben seni...

coffeé dedi ki...

@beenmaya,
ben de özledim çomçoookk :):)

Sardunya dedi ki...

hatta kimi sardunyalar daha cok sever sonbaharı;)hep derim: yazın açmayan çiçek yok ki:)

Adsız dedi ki...

temennilerin oluverse...

ne güzel filmdir, kızarmış yeşil domatesler. http://journeytoorient.blogspot.com/2008/08/fried-green-tomatoes_08.html

bak buraa nasıl anlatmışım .

sevgiler...

coffeé dedi ki...

@Sardunya,
ama sardunya başka değil mi? :)
@jto,
amiiiin diyorum :)
sen de mi seviyosun o filmi :)