Pages

30 Eylül 2010 Perşembe

gündeste'den...407...

...
ayşe dedim de aklıma geldi
sevmek yoksa salaklık mıdır biraz
mürettipin suçu yok ayşe başka ayşen başka
yürürüm raylar boyu
çarşamba tren istasyonunda aşk başka
cıgaralar ağzımda gün geçtikçe daha sersem
iki de bir gece oluyor bu ne iştir ayşen
çok kadınlar bilmek gerek
bir kadının kıymetini bilmek için
dizimin dibini yer bileydin
özümün özünü yar bileydin
bildiklerin bir unutup sileydin
bilmediklerinden başlasaydık sevmeye hü
çok bilmenin sakıncası
masadan masaya güvercin uçurulmaz
böyle bir şarkı yoktur
zurnada peşrev imam nikahı
öyle nikahı ben de kıyarım bin rekat cenneşanühü
çiçekler solar
çiçekçiler yosma çocuğu
taze kahve aldım taze evime
zaten neden zincirlerden zincir beğeniyorum kendime
kapattım gönlümün kepenklerini
nefis köreltmeden çıkılır mı bu dingin tepelere
genç werther'in azapları değirmi yar değirmi
bir düşünsen özden verdiklerini
muhabbete değer mi

Hiç yorum yok: