Pages

18 Ocak 2013 Cuma

yine o Mungan...

beden dediğin aşka vesile
insan ruhlara âşık olur
sevdikçe başkasını
kendini bulur

ne hasreti öldürür, ne vuslatı ondurur
suretten surete süründürür aşk seni
hayat dediğin bir gün anlamak
geçtiğin yolların kıymetini

bazı kalplerin kaderidir aşk 
ne dua beddua ne tövbe yemin
nafile pâzu boşalmış kıymet 
nice yazsan korunduğun gövdeye
tabiatta olmayan kelime
nasıl karşı koyabilir 
tabiat güçlerine

bin kere inkâr ettim
bin kapıda yenildim
aşk bin kere
bin kere ayrılık
dediğin sema adımları
kültürel miras genetik şifre 
tenimde 
açılan vahdet yaraları 
tutulduğum suretlerden 
geçtim gittim
kaderin önünde koşarken
yeni suretlere 
bin kere

hakikatim marifetim yadigârım
kalbini bende sınamışlar için 
adadığım divanım
ömrümü hayat yapan bütün erkeklere

bir kere olsun unutmak için
beyhude 
bin kelime! 

Hiç yorum yok: