Pages

27 Haziran 2007 Çarşamba

--kofrası yanmış bireyden nağmeler--

öyle bir haldir ki her haliniz ve hareketiniz çelişki içindedir..
balkonda oturup saksağanlara söversiniz.
banyodaki ha bire yamulan klozet kapağına söylenir; evle ilgilenmediği için ev sahibinize söversiniz,
daha sonra hiç düşünmediğiniz istediklerinizi yapmak için halde vaktinde uğraşmayıp , bu aptal kpss sürecinde kasım kasım kasıldığınız için bir de kendinize söverseniz...
ama üç güzel muhtemel şeyi de düşlersiniz:
  1. aylak madam'da 3 bira içmek,
  2. tüm gün sınırsızca müzik dinlemek,
  3. fasıla gidip rakı içmek,
  4. uyandığınızda da kafanızda uçuşan perdeyle beraber içeriye deniz kokusunun dolması...

hem vazgecip hem sectiklerimle yepyeni bir dünya kursam
hem isteyip de hem yapmadigim hayallerim gercek olsa
evli olup bekar kalsam
calismadan zengin olsam
cok yiyerek zayiflasam
sevgilimden ayrilmadan her gün yeni ask yasasam
gizli olsa
herkes bilse

bana hep bana bana hep bana bana hep bana

istemeden sectiklerim
ne isim var burda benim
ben aslinda caz severim
cok yasasam
yaslanmasam
estetiksiz güzel olsam
olgunlasip cocuk kalsam

Hiç yorum yok: