Pages

13 Haziran 2007 Çarşamba

---------------

össlem'le bizim ortak yönümüz "yapmayacağım" dediğimiz şeylerin ardından hemen o şeyleri yapmamız oluyor galiba.. daha dün ve bir kaç gün öncesinde yok uzun uzun yazamıyorum falan diye burada ötmüştüm, ama baya bir taşar halde klavyeyi tıkırdatıyorum..

insan bazen bildiği güzel şeyleri farketmiyor.. yani farketse aslında ne kadar da mutlu olacağını düşünemiyor... öyle bir gündü bugün benim için... 7 yıllık bir hikaye tamamen bitti... --aslında çoktan olması gerekiyordu-- ama bazen birşeyler bazı lüzumsuz insanlarca belirlenmek zorunda olduğundan, hayatın adaletini sorguluyor buluyoruz kendimizi....

bugün ben bunları düşünmek istemiyorum... belki yanlış anlaşılabilir, ya da şımarıklık gibi gelebilir ama ben bugün içimden hep bunu dedim: BEN ÇOK ŞANSLIYIM!!!!!

insanın üç ailesinin olması çok güzel birşey biliyor musunuz? kardeşlik, dostluk, ve çok daha fazlası için sana , özer'e, özgür'e, cerrreeeenn'e, tuba'ya, esat'a,fatih'e, şükrü abi'ye, suna'ya, esra'ya , musa hocama, sinan hocama, oğuz ve kadri abi'ye çok ama çok kocaman teşekkür :)))

Hiç yorum yok: