Pages

17 Ağustos 2008 Pazar

...



gece uyku tutmadu hiç. aşırı sıcaktı hava, yaprak kıpırdamıy. 9 yıl öncesine gittim. aynı geceye birden o gürültüyü duyacakmışım gibi geldi. o gece de böyle boğucu bir sıcaktı ve 3 te çaldı kapımızı felaket. biz o can savaşının ortasında değildik. nice canlar göçtü gitti. cahiller yerkürenin bu kötü şakasını gölcükte "açık saçık" eğlenenlere bağladı. bir çok insan secde etti vs ve vs....

bir arkadaşım "gelen yardımları yediler" demişti. tüylerim diken diken olmuştu. 9 yıl geçti aradan... ne değişti? değişen bir şey var mı? sadece daha araştırır olduk; hepimiz deprem konusunda uzmanlaştı falan filan... ama ne değişti?

1 yorum:

B5 dedi ki...

Kaybettiklerimizi geri getirmedi hicbirsey.... Hala inanamiyorum boyle bir sey olduguna. Öyle ölmediler benim icin. Kabul edemiyorum. Ilk duydugumda da inanmak istememistim...