Pages

23 Ağustos 2008 Cumartesi

oturmuş kumar oynar ah ciğerimin köşesi

aman yoollla istanbula yolla haydi yolla diye gidiyor arka sokaktaki düğünde şarkı söyleyen şantör. sanırım bu yaz düğünlerim popüler şantörü bu amca. her akşam sesini duyuyorum çünkü, mesela biraz sonra kudur a geçecek sonra düğün çiftinin dans etmesi için ferhat göçer'den yastayım'ı söyleyecek. düğünde dans için nasıl seçim ama?
insanların hızla evlenme potansiyellerini anlayamadığım gibi, bu yazın oluşan düğün patlamasını da anlayamıyorum. değişik hiçbir şey olmuyor. haybeye bir panik oluyor. bir de buna sünnet düğünlerini eklediğimizde, insanlarımızın görünürde karamsar ve huzursuz bir tablo çizdiklerini gözümleyebiliyoruz. bir kız ile oğlan sevişecek diye kötü sesli bir adamın söylediği şarkılarda deli gibi eğlenip, tanıdıklarının oğullarının pipisinin ucu kesiliyor diye de aynı koşulda eğlenebiliyorlar. ya da ben gıcık olduğum için şu sıra o yüzden gözüme batıyor herhalde. aman insanlar eğlensin bana ne.



benim kulağımda son ses ian anderson var zaten. kendime müzik ziyafeti çekiyorum. jethro tull2un christmas album'ünü dinliyorum. şu an weathercock çalıyor mesela. bugün gabriel faure'nin pavane'sini araştırıyorken, jethro tull'un bu albümünde yer aldığını öğrendiğimde merak edip dinlemeye başladım. hakikaten müthiş bir albüm olmuş 2003 yılında çıkardıkları bu albüm. bu yıl ankara'ya geldiklerinde gidememiştik. daha bir içimde kaldı şimdi. ölmeden dinlenmeli bu adamlar.

Hiç yorum yok: