Pages

22 Nisan 2009 Çarşamba

gündeste'den



günler çabuk geçiyor
saniyeler çok uzun

sıkı dur köhne bizans
arındım geliyorum

cevat şakir mavisi
artık derim değişti

sıkı dur yunan bizans

soyundum geliyorum

ayvalık'ta van gogh sarısı
bir bekâr adamın karısı
bir cigara düşüncenin yarısı
savulun geliyorum
kız kurusu zeytin ağacı

bıyıkta tuz kokusu

toz olun geliyorum
benim derdim bin tane
divane gönül hastane

kıçımda pervaneler

sıkıldım geliyorum
ulan bizans bize kastın kaç tane
tane tane geliyorum
fersiz ıslık sonbahar

sen gelende ben duram mı

ben uçmuşum haberim yok

dolmakalem geliyorum

domal ulan oğlan bizans

hem koşarak geliyorum

dikkat buyrun arkadaşlar

en güneyden geliyorum

yıllar var ki gidiyorum geliyorum

üzülüp yoruluyorum
bu kez fena dinlendim

sıkı dur köhne bizans

akşamüstü fütühata geliyorum.


Ferhan Şensoy, Gündeste sf. 156-157

Hiç yorum yok: