Pages

9 Haziran 2009 Salı

delirme çizgisinin bir adım öncesindeki dökülmelerdir

bir ufacık iğne deliği
astigmatım var umut
geçiremiyorum seni,
menzil doğru
varış tutmuyor
rengim lâcivertleşti
medler cezirler yarışta
yarışta olmayan ne var ki şu sıra
yorulduk gâliba artık
duraksız, varışsız, belirsiz koşuşturmacalardan
bandırma'da gece
serin bir rüzgâr doğdu
boğmayan
üşüten
her yaz geldiğinde
özlemek üşümeyi
mevsimlere uyum sağlayamamak biyolojiden
dünyaya ise bir inattan ötürü
imlâlarım sökülüp gitti cümlelerimden
incelemedikçe
kopuyor inceldiği yerden
serbestler
çağrışımlar
kafamda bir girdap bulutu
ali raci'm gelmiş
haberim var
yokmuş gibi yapıyorum

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de diyorum bir bende mi huni var :) what a wonderful post :) şiir seninse ki senin %99, içliliğin acıttı canımı coffeciğim...

coffeé dedi ki...

@jto,
tek sığındığımız o huniye sahip olabilmek, herkes de olamaz yani ;) ne bileyim jto, şu sıra abuk sabuk ve zor zamnalar... beğendiğine çok sevindim :)