Pages

28 Aralık 2010 Salı

söz meclisten gayet dışarı dostlar



Sözüm meclisten dışarı dostlar,

Bugünlerde kendimi hıyar gibi hissediyorum.

Hani dilim dilim doğrasalar beni,

Marmara, Ege, Karadeniz ve hatta Akdeniz cacık olur diyorum.



Derdim öylesine büyükki dostlar,

Kırka yarıp yine kırka bölseler,

Ve kırk bostana gübre diye serpseler,

Kırk bin tane ot biterde, kırk bin derde deva olur diyorum.



Ne oldu bana böyle durup dururken,

Oğlan aldı başını gitti,

Kız zaten lafımı dinlemezdi,

Düğmem kopuk,

Paçam sökük,

Oramda buramda çengelli iğneler,

Birde çengelli iğne nazar bozar derler,

Hanımın çorabı kaçık, başında bigudiler,

Karabaş bile, karabaş bile suratıma bakıp bakıp havlıyor.



Övünmek gibi olmasın ama dostlar,

Kendimi hıyar gibi hissediyorum,

Hani ince kıyım doğrasalar beni,

Akdeniz cacık olur diyorum.

Ve hatta Atlas Okyanusu,

Ve hatta Hint Okyanusu,

Ve hatta hatta Büyük Okyanus bile cacık olur diyorum.

Böyle cacığa rakı mı dayanır ?



Çivi çiviyi söker derler,

Soğuktan donanı buzla ovarlar.

Ben zaten yanmışım dostlar,

Peki beni fırına mı koysalar ?



Zeytin suyuna kuru ekmek,

Böyle gelmiş böyle gidecek.



2 yorum:

Bestami Bey dedi ki...

Tek geçerim bu şarkısını. Zaman zaman şarkıyı benim yazdığımı sanırım.

coffeé dedi ki...

@Bestami Bey,
bana da aynı şeyi hissettiriyor; her nedenseeee........