Pages

1 Mart 2011 Salı

"Yaşamında, yürüyüp yürüyüp, bir an durunca,
çevrene bakıp göreceksin ki, yürüyüşüne şu ya da bu
noktada katılmış, bir süre seninle birlikte yürümüş
kişilerden hiçbiri yok yanında:
Sen, bir an, “Buradayım” demek için durunca,
onlar, artık, “orada” olacaklar “buradayım artık” bile
demeyecekler sana, “orada”larından seslenerek…
“Burada”nda kimse bulunmayacak
“orada”ndan da kimse seslenmeyecek sana…

diyor ya oruç aruoba de ki işte sinde... benim oradakilerim ve buradakilerim karmakarışık şu sıra..
kendimi ve kendime ait hiçbir şey görememek yoruyor beni çok...
çok hızlı bir şeyler
ve ben o kadar yavaşım bunu anlamakta....
bestami bey geçenlerde gülerek "www.hayatıngerçekleri.com" demişti.
sanırım böyle...
beklemek ve beklentiler gerçekleşmediklerinde kırarak ve dökerek süpürüyor bir şeyleri...
ya da ben çok sıkıcılaştım... yanıma yaklaşmayacak kadar.........

Hiç yorum yok: