Pages

26 Nisan 2011 Salı

Kaybedenler Kulübü


-bazen yanılabilir.
-bazen susar.
-bazen konuşmak ister.
-bazen dinlemek ister.
-bazen yalnız kalmak ister.
-bazen arkadaş ister.
-bazen gitmek ister.
-gider bazen.
-bazen gidemez.


-bazen hiç gidememekten korkar, bazıları sonsuz neşeye dolar.
-bazıları sonsuz geceye...
-bazen ölürsün.
-bazen ölemezsin, bazen bütün koşullar uygunken bile ölemezsin.
-bazen gidersin sırf dönebilmek için.
-bazen ağlarsın baya.bazen ağlayamıyosun baya baya.
-bazen içiyosun, bazen çok fazla fazla içmek istiyosun da; bazen sen sadece içmeye gidiyosun. ---bazen acıbadem'den bi taksiye biniyosun, "kadıköy" diyosun. bazen yüzüne bile bakmıyo.
-bazen bi kadın geliyo, oturuyo karşına; ve ağlıyo.
-kadınlar hep ağlıyo.bazen bi kadın sana "en çok korktuğum şey bi kadının gözyaşı"diyo, kendi adına. meğer çok sevdiysen, diyo... oysa bilmiyo ki sevmek de bir ana ait.
-herşeyin başı su.
-felsefenin de...

14 yorum:

beenmaya dedi ki...

acilen seyretmek lazım :))

irrasyonelhayat dedi ki...

izlediğim filmler arasında beni en çok etkileyen, çokça düşünmeye iten bir film..filmi izlerken sık sık kendime bu filmi bu ülkenin insanları mı yapmış acaba diye çok sordum..:) çok muhteşem..

Adsız dedi ki...

eğer iş çıkışına düşünceni beğenmeyenler seni tartaklamaya geliyorlarsa burası o ülke

coffeé dedi ki...

@beenmaya,
kesinlikle :)

@yapragingozyaslari,
ben de bu konuda janset gibi düşünüyorum...

@janset,
kesinlikle...

Deli Anne dedi ki...

A, ben de vasat olduğuna dair yorumlar okumuştum ve iste istemez etkilenmiştim.. Yekta Kopan'ın yorumuydu bahsettiğim.. Müzkleri de çok başarılı imiş.. syeretmeli o halde..

Adsız dedi ki...

tum blogu okumaya oldukca iyidir

Deli Anne dedi ki...

İzledim gitti bunca blog üzerime üzerime gelince.

coffeé dedi ki...

@Deli Anne,
sevmişsindir umarım :)

koyusiyah dedi ki...

hayırlı olsun kaybedenler kulubü tekrar yayında, her salı 23:00 her pazar sabah 10:00'da
http://www.bineviradyo.com/

coffeé dedi ki...

@koyusiyah,
vatana millete hayırlı uğurlu olsuun :)

Deli Anne dedi ki...

Sevdim müziklerini sevdim ama keşke bu renkli malzeme daha iyi harmanlansaymış.. ne bileyim biraz güdük kalmış bazı yerler

gölge dedi ki...

Uzun zaman oldu blog takip etmeyeli,özlemişim :)
Genelde filmlerin eleştirilerini kaale almam,önyargıyla izlemem ama nedense çok önyargıyla gitmiştim filme. Kırdı önyargılarımı Nejat İşler'i sevmediğim halde. Bir de Kaybedenler Kulübünün etrafında olan olayların anlatıldığı İstanbul Dörtlüsü adı altında Hikmet Temel Akarsu'nun kitabı vardır ki,yanılmıyorsam İnkılap yayınlarından çıkan,okunması gerekir.

coffeé dedi ki...

@Deli Anne,
güzel ama bi eksik var gibi di mi? ben de öyle hissetmiştim.

coffeé dedi ki...

@gölge,
hoşgeldin diyelim :) bir de kitaba bakalım :)